-
Is het ook mogelijk om een gedeelte van het advies te laten uitvoeren?
Uiteraard is dat geen probleem. De offerte is per onderdeel uitgewerkt en gespecificeerd qua werkzaamheden en kosten. Er kan per onderdeel een opdracht verstrekt en uitgevoerd worden.
-
Kan ik ook zelf hulpmiddelen kopen en die vervolgens door MaxThuis laten monteren?
Onze transparante offerte is voor het leveren én monteren van eventuele hulpmiddelen. Dankzij afspraken met onze partners kunnen wij u de beste hulpmiddelen leveren tegen de juiste prijs. U hoeft dus zelf niets te kopen en kunt alles met een gerust hart aan ons overlaten.
-
Kan ik ook werkzaamheden laten uitvoeren die niet in het rapport staan?
Uiteraard zijn de partners van MaxThuis echte specialisten op het gebied van veilig thuis wonen. Maar daarnaast zijn het zeer kundige en ervaren bouwers die ook werkzaamheden kunnen uitvoeren die niet direct betrekking hebben op veilig thuis wonen. U kunt hiervoor een separate offerte opvragen.
-
Is het mogelijk om financiële steun te krijgen voor het aanpassen van mijn woning?
Bij het Wmo-loket van uw gemeente kunt u financiële ondersteuning aanvragen. De Wmo-consulent zal beoordelen of de woningaanpassing voor een vergoeding in aanmerking komt. Iedere gemeente bepaalt zelf het Wmo-beleid.
-
Is MaxThuis ook telefonisch bereikbaar indien ik nog vragen heb?
Uiteraard is MaxThuis ook telefonisch bereikbaar; wij zijn bereikbaar op telefoonnummer 06 – 22 40 74 72.